close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מארזי לידה – בדיוק מה שאת והבייבי צריכים לתחילת הדרך המשותפת

מערכת שורשיג אב, תשפא22/07/2021

הרגע שכל כך חיכית לו עוד מעט מגיע! אחרי חודשים של ציפייה את והבייבי עומדים להיפגש פנים מול פנים!

תגיות:
בדיוק בשביל הרגע המיוחד הזה הכנו לך את מארז הלידה. המארז יכלול בתוכו את כל מה שתצטרכי ברגעים הראשונים עם הבייבי.

כדאי לעשות סקר קטן לפני הלידה ולראות אלו מארזי לידה כל חברה מציעה. תתפלאי להיווכח כמה מוצרים שווים ויקרים יחכו לך במארזי הלידה.

מארזי לידה זו הזדמנות נהדרת לבחון סוגים רבים של מוצרים לתינוק ולראות לאילו מוצרים וחברות את והבייבי הכי מתחברים.

מה מכילים מארזי לידה?
יש מגוון רחב של מארזי
לידה
וכל חברה מייצרת מארז מעט שונה על פי המיקוד של החברה שייצרה את מארזי הלידה. כך למשל חברה המתמקדת במוצרי פארם תייצר מארזי לידה שמתמקדים במוצרי פארם לתינוק, וחברה המתמקדת במוצרי טקסטיל תתמקד בלבוש ושמיכות לתינוק.
מוצרי אמבטיה לתינוק: סבון עדין לעור התינוק, שמן לאמבט, שמפו ומרכך ללא דמעות מיוחדים לתינוקות.
מוצרי טיפוח לתינוק: מספריים עם קצוות מעוגלים לגזירת ציפורניים, קוצץ ציפורניים קטן ובטיחותי לתינוקות. מברשת ומסרק עדינים לפלומת השיער העדינה. קרם גוף וקרם פנים לתינוקות שיגנו על העור העדין שלהם.
צעצועים לתחילת הדרך: רעשניים, צעצועים לעגלה. בובות רכות שאפשר לחבק ובעתיד יוכלו לשמש כחפץ מעבר מרגיע כשהם בגן או עם המטפלת. מומלץ לשמור. גם אם לא הכל נראה שימושי כרגע. תתפלאו כמה מהר הם גדלים ומתפתחים ופתאום שולחים ידיים קטנות לתפוס צעצוע. פתאום מחייכים וצוחקים צחוק מתגלגל למשמע הרעשן.
חיתולי טטרה – אין מילים לתאר כמה חתיכות הבד הללו שימושיות. שמים אותם על הכתף כדי שהתינוק לא יפלוט לנו על החולצה. אימהות מניקות משתמשות בו ככיסוי הנקה מאולתר ומאוורר. התחילה רוח? הוא יכול לשמש כשמיכה דקה מאולתרת. בשעת הארוחה ניתן להשתמש בו כסינר מאולתר. חם בחוץ והשמש מציקה לתינוק? אין בעיה. 2-3 קליפסים +חיתול טטרה גדול ויש לכם מגן שמש לעגלה. ועוד ועוד שימושים כשרק הדימיון הוא הגבול.
חיתולי עיטוף גדולים מבמבוק - מצילי נפשות ונותנים להורים המותשים אפשרות לצבור מעט שעות שינה. בקשו מהאחיות בבית החולים שיסבירו לכם כיצד לבצע עיטוף לניובורן שלכם. הטכניקה הפשוטה הזו תסייע לקטנצ'יק לצלוח את המעבר מהידיים שלכם לעריסה שלו מבלי להתעורר באימה עקב רפלקס מורו.
ליולדות בחורף: שמיכה קלה ומחממת שתוכל לשמש לשנים רבות.
ליולדות בקיץ: שמיכת פיקה קלה שמתאימה ליציאה מבית החולים.
• סדינים נעימים ורכים לעריסת התינוק.
בגדי ניובורן ראשוניים: לרוב אוברולים ורגליות.

לסיכום: לקראת לידה? שלחי לחברותייך לינק למארז הלידה המועדף עלייך. מחפשת מתנה ליולדת? מארז לידה יהווה מתנה נהדרת ליולדת ויספק לה את מרבית הדברים שהיא תזדקק להם לאחר הלידה. כדאי להתייעץ עם היולדת ולבדוק אם ישנם מוצרים של חברות מסוימות שהיא אוהבת במיוחד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה